20 frågor.

| Från Elsa Billgren  |
 
1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? 
Jag har funderat på namn till mina framtidsbarn ganska länge, hade antingen valt Aisha eller Anastasia. 
 
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Ja du, förmodligen kärlek utan sex, eller..
 
3. Har du bra självförtroende?
Pffft, bättre nu än för några år sedan. Men är fortfarande osäker och gillar att jämföra mig med andra. 
 
4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Flytta hemifrån - Åka till Finland  - Gå ut med hunden 
 
5. Beskriv ditt drömutseende.
Stora ögon (emma stone) fräknar, tjocka och mörka ögonbryn som (cara delevingne). Rött hår! 
 
6. Någon du har kysst?
Det förblir ett mysterium på den här bloggen. 
 
7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nope.
 
8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Ja, det är jag faktiskt!
 
9. Vad väljer du, godis eller chips?
Godis alla dagar i veckan. 
 
10. Hur uppvaktar man dig?
Lyssnar, skratta med mig, visa att du bryr dig. 
 
11. Har du rykten efter dig?
Jag hoppas inte det. 
 
12. Din absolut sämsta egenskap?
Det finns många, men kan bli rätt svartsjuk men är bra på att dölja det.  
 
13. Bästa egenskap?
Gillar att hjälpa människor. 
 
14. Kan man vara vän med sitt ex?
Eh, nja, vet inte. Man kan vara sams, men förmodligen inte ha kontakt. Svårt, alla är olika!
 
15. Har du kysst en kompis?
Ja, faktiskt. 
 
16. Hade du kunnat ha ett distantförhållande?
Tror inte det, vill ha konstant uppmärksamhet, haha. 
 
17. Hur lång är du?
157cm 
 
18. En vacker person. 
Tanya Burr, en brittisk youtuber, så himla vacker! Hela hon är perfekt 
 
19. Ett boktips?
Blaze - Stephen King 
 
20. Bäst just nu?
Black eyed peas, har nostalgi med deras musik. 

ida

varje gång som jag träffar en aisha så tänker jag bara på låten lol :(

Svar: HAHA, jag med!
nakimushi.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback