IKEA TRIP

 
I helgen åkte jag och några kompisar till Ikea, vi shoppade loss, standard när man handlar där! Jag försökte hålla en budget men failade så klart. Jag älskar Ikea, nästan allting jag äger är därifrån, men det är lätt värt med tanke på priset. Jag köpte ett par kuddfodral (grå, vit och den mörkgråa) sen en innerkudde. Jag älskar växter har massa vid fönstret därför tänkte jag köpa en liten som jag kan ha bredvid sängen, det blir lite mer färg också. Jag hade planerat också att köpa ett klädställ då alla mina tröjor blir skrynkliga i byrån, orkar inte vika allt.
 
Är i överlag nöjd, ville dock köpa lite tavelramar och köpa affischer som jag kan ha på väggen, det är så tomt men är så petig med sådant. Det är så mycket jag vill ändra i mitt rum, men tänker att det inte är någon idé då jag måste planera på att flytta hemifrån. 
 
 
Växt: 29kr | Kruka 15kr | Vit & grå kuddfodral: 39kr | Mörk kuddfodral: 59kr | Klädställ: 129kr 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback