Steven Universe

Vill bara börja med att skriva och säga att tecknad i alla former är inte bara till för barn, ibland kan dem vara riktade till ungdomar och vuxna också. Hur många av oss har inte växt upp med Disney och förstått deras skämt, och budskap förrän nu? Kan säga att jag är en av dem. Jag växte upp med ett flertal olika tecknade program, det har utvecklat min kreativitet och jag tror inte ens att jag hade varit intresserad av konst om jag inte hade fått upptäcka världen av tecknat. Än i dag så blir jag fascinerade av dem olika stilarna som människor har skapat, och en av dem som jag älskar och som jag tycker har en unik stil och färger är Steven Universe.
 
 | Genre: Action, Fantasy, komedi & drama Utgivningsår: 2013 Episoder: sammanlagt 78 |
 
Steven Universe är en Cartoon Network serie skapad av Rebecca sugar som är den första kvinnliga artisten att skapa en Cartoon Network serie. Steven Universe har bla. blivit nominerad för en emmy, serietidningar och spel har skapats av den också. Det som jag älskar mest med serien är hur alla karaktärer är ritade i olika former och hudtoner. Serien innehålller mycket musik, vackra sångtexter unika karaktärer och inspirerande landskap.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback