30 dagar | 20 Juni | Jag

Fick idén från Ida's blogg, tyckte det lät roligt och kanske ett sätt för mig att börja blogga mer igen. 
 
 
Jag: En 23-årig tjej som är bosatt i Örebro sedan hösten 99, innan det bodde jag i Finland. Jag bor hemma med mina tre bröder och min hund Riki och jobbar inom vården för tillfället som timvikarie. Jag har sju syskon, och fem syskonbarn. Mina föräldrar är fortfarande lyckligt gifta och jag har en stor släkt i Finland som jag hälsar på då och då. 
 
Intressen: Jag är intresserad av språk, speciellt Japanska, Ryska och Tyska. Jag älskar att resa och ta bilder, speciellt på min hund. Jag har en stor passion för filmer, tv-serier och anime. Har sen länge tyckt om att rita, men tappar lätt motivationen men det stoppar mig inte från att skissa massa random saker överallt. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback