Digimon är tillbaka

Är en vecka försenad med det här inlägget, men har jobbat ganska mycket och bara tagit det lugnt. I alla fall, Digimon som vi alla säkert tittat på någon gång under vår barndom har äntligen kommit tillbaka, efter 15 år! Innan sommaren så fick vi höra nyheterna, jag blev så glad eftersom Digimon var en stor del av min barndom, jag har alltid gillat den mer än Pokémon. Digimon Adventure Tri som den heter utspelar sig några år efter att dem Digidestinerade hade kommit till Digivärlden, nu är dem alla några år äldre. 
 
 
Det kom ut fyra episoder på en gång, jag tittade så klart på dem alla och kan ungefär säga att serien är helt okej, ingenting speciellt, men den har inte riktigt kommit igång ännu så jag kommer förmodligen ändra min åsikt med tiden. Animationen är bättre än jag trodde, var lite skeptisk först men dem har gjort ett bra jobb. Jag längtar till resten av episoderna kommer ut. 
 
Så här ser dem ut nu, för er som inte kommer ihåg. Karaktärerna ser lite mer verklighetstrogna ut nu, speciellt deras kläder, färgerna är inte lika starka och står inte ut lika mycket. 
 
 

Oh spännande :D vet du vart man skulle kunna kolla på de "gamla" avsnitten? :D Älskade det när jag var yngre och skulle vela uppdatera mig lite ^^men måste nog säga att jag föredrar den "första" generationen när det kommer till animering ^^

Svar: Verkligen! Jag rekommenderar kissanime.com verkligen den bästa sidan när det kommer till anime, allting är i HD och så klart gratis ingen medlemskaps behövs :) finns på japanska (som jag föredrar) och engelsk dub om du är intresserad! Sök bara på Digimon så kommer det upp flera förslag! Jag håller med, jag tycker om den gamla animeringen, men den nya är lite mer modern.
nakimushi.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback