Wonder Woman | Justice League

WONDER WOMAN TRAILER: Jag borde ha skrivit om det här redan när trailern kom ut, men av någon konstig anledning så har jag skjutit undan det. I alla fall, jag såg trailern till Wonder Woman direkt när den kom ut, trodde faktiskt inte att det skulle komma någon redan med tanke på att filmen har premiär nästa sommar och att dom precis filmat klart. Men jag klagar inte! Jag har faktiskt ingenting negativt att säga om trailern, Gal Gadot är WW, jag visste det redan när jag såg dom första bilderna på henne från BVS, hon stal showen i filmen till och med, och det säger mycket. Jag hoppas verkligen att filmen blir bra, jag har väldigt höga förväntningar. 
 
 
JUSTICE LEAGUE: Nu vidare till en annan film som jag verkligen ser fram emot, som jag drömt om sen jag var liten, Justice League. Den har fått mycket kritik, men jag tyckte den var helt okej! Sen så är det inte någon trailer utan bara en inblick på hur filmen och karaktärena ser ut, dom har inte ens filmat klart ännu så det blir mycket förändringar. Men jag älskade verkligen Bruce Waynes och Dianas duo, sen så var Aquaman bättre än jag förväntat mig, Jason Mamou har tagit till sig rollen bra. Flash kostym och Cyborgs utseende är jag lite skeptisk för, men jag gillar verkligen Ezra Miller som Barry Allen. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback