Veckans tips!

Den här veckan tänkte jag tipsa om en serie som jag följde för några år sedan, och den serien heter Misfits. Misfits är en brittisk serie från 2009 som handlar om fem ungdomar som får göra samhällstjänst tillsammans när plötsligt en storm bryter ut och dem alla blir träffade av en blixt och får superkrafter. Serien är parodi av superhjältar, kan man säga. Den är väldigt rolig och ändå ganska mörk.
 
Misfits har fem säsonger, men jag tittade bara på tre av dem eftersom dem bytte ut skådespelarna, vilket jag och dem flesta som följde serien inte tyckte om. Även om dem bytte ut skådespelare så rekommenderar jag verkligen dem tre första, dem är roliga, lite fucked up och ja britter gör bra serier det är det enda jag kan säga. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback