The Intern | Recension

Som sagt så har jag legat sjuk och vad gör man när man är sjuk? Jo, man tittar på massa filmer/serier eftersom man inte har något bättre för sig. Jag bestämde mig i alla fall för att se på The Intern med Robert De Niro och Anne Hathaway i huvudrollerna. Jag hade sett filmen på reklam och ville så klart se den så fort jag fick chansen. 
 
HANDLING: Filmen handlar om 70-åriga Ben Whittaker som är pensionerad änkeman som är bosatt i NY. Men enligt Ben så är inte pension så roligt som det låter så han bestämmer sig för att skriva upp sig som en praktikant på ett online klädföretag ägd av Jules Ostin, (Anne Hathaway). Där kan Ben bevisa att han inte bara är en pensionär utan har mer att erbjuda. 
 
ÅSIKT: Jag tyckte om filmen, även om det var en sådan film som är ganska "förutsägbar". Den var mysig, och rolig. Det enda negativa jag har att säga om den är att den kändes lite för utdragen. 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback