Barndoms favoriter | Cartoon Network

När jag och mina syskon var små så bestämde mina föräldrar för att skaffa Cartoon network, Disney channel, Nickeloden och Fox kids till oss, så vi hade annat att titta på än barnkanalen. Jag och mina småbröder var dem som fastnade för alla serier, och jag tänkte skriva en lista på mina favorit barnprogram som liten. Jag börjar med Cartoon Network serierna. Jag tror Cartoon Network var den populäraste tv-kanalen hemma hos oss, där fanns allting från konstiga program som Courage den hariga hunden, Cow and chicken och powerpuffpinglorna. 
 
Efter den här generationen så känns det som CN inte levererar lika bra längre, finns fåtal bra och originella serier kvar (Steven Universe, Adventure Time, Gravity Falls osv) men ingenting var bättre än det vi växte upp med. Upp med händerna alla 90s kids. 
 
Det fanns så klart massvis av andra serier, men dem här var mina favoriter. 

Åh älskade Cartoon Network när jag var mindre haha!

Svar: haha samma här, så klart
nakimushi.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback