Shadowhunters

Kommer ni ihåg när jag skrev om Mortal instruments och om att det skulle komma en ny serie med titeln Shadowhunters? Serien har i alla fall börjat nu, för några veckor sen faktiskt. Jag bestämde mig för att se på första avsnittet, och pausade serien nästan direkt. Jag har ingen tålamod när det kommer till serie med dåliga skådespelare, jag är ganska sträng när det kommer till sådant, men min kompis övertalade mig om att serien bara precis har börjat och att den kommer förmodligen bli mycket bättre sen. Så jag har ingen riktig "åsikt" om den än då jag inte ens har sett klart första avsnittet. Jag vet ju vad jag kan förvänta mig då jag har läst böckerna och jag hoppas att det blir bättre då böckerna är sjukt bra och förtjänar mer popularitet. 
 
Jag föredrar skådespelarna som dem hade i filmen dem passar perfekt som karaktärerna, speciellt Magnus Bane, titta vilken skillnad det är mellan han och den nya Magnus. Förresten så kan ni hitta serien på Netflix, nya avsnitt kommer varje vecka. 
 
Genre: Action, Drama, Fantasy IMDB: 6.3 Säsonger: Början på första.
 
Film Clary | Serie Clary Serie Clarys hår ser väldigt orealistiskt ut, nästan som en peruk. 
Film Jace | Serie Jace Jag hatade film Jace, men jämfört med serie Jace så är han bättre. 
Film Simon  | Serie Simon Jag föredrar film Simon då Robert Sheehan är perfekt, men serie Simon är också bra. 
Film Alec  | Serie Alec Jag tycker serie Alec är snyggare, men han saknar dem blåa ögonen.
Film Isabelle  | Serie Isabelle  Tycker att serie Isabelle liknar mer karaktären. 
Film Valentine  | Serie Valentine Serie Valentine, han ska inte ens vara ung som i filmen. 

ida

såg de två första avsnitten och ville typ gråta över det dåliga skådespelet lol ☹️

Svar: Känner inte ens för att börja titta på serien igen efter att ha läst alla reviews... Dem hade en chans att göra det till en cool serie eftersom filmen faila, men dem verkar faila med den här oxå. Fattar inte, kan dem bara fixa bra skådespelare? dör
nakimushi.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback